Artykuł sponsorowany

Co podarować klientom w prezencie?

Co podarować klientom w prezencie?

O popularności i prestiżu danego przedsiębiorstwa świadczą m.in. pozytywne opinie klientów. Każda firma powinna dbać o dobry wizerunek. Warto zadbać, by klient poczuł się doceniony. Pomogą w tym upominki, podarowane np. podczas eventów firmowych, ważnych wydarzeń okolicznościowych. Dzięki personalizowanym gadżetom klienci z pewnością nie zapomną o firmie.

Przykłady najlepszych prezentów dla klientów

Najpopularniejszym typem prezentów okolicznościowych dla klientów są personalizowane gadżety, np. breloczki, notesy, długopisy, kalendarze, podstawki, pendrive’y, parasolki, termosy, smycze, maskotki, ekologiczne torby na zakupy. Warto opatrzyć je piękną kartką z życzeniami (np. świątecznymi). Materiały reklamowe powinny być zaprojektowane zgodnie z systemem wizualnym danej marki – najlepiej, by pojawiło się na nich charakterystyczne dla przedsiębiorstwa logo, grafika, napis.

Przeczytaj również: Personalizacja upominków – jak sklep z upominkami może pomóc w promocji marki?

Drukarnia materiałów reklamowych CREART specjalizuje się w dostarczaniu różnych personalizowanych, firmowych gadżetów oraz materiałów piśmienniczych, które można z powodzeniem podarować klientom. Zajmuje się drukiem oraz technikami uszlachetniania papieru, np. hotstampingiem.

Przeczytaj również: Oryginalne pomysły na upominki reklamowe

Ciekawym pomysłem na prezent są także wiklinowe, ładnie udekorowane kosze biznesowe. Pełnią one zazwyczaj formę eleganckiego upominku biznesowego. Można zamieścić w nich słodycze, kawę i herbatę w ładnych opakowaniach, domowe konfitury, ekologiczną żywność. Niektórzy decydują się na podarowanie klientowi lub kontrahentowi kosza prezentowego z alkoholem – to ryzykowna opcja, ponieważ osoba obdarowana może być abstynentem.

Przeczytaj również: Zalety kalendarzy książkowych

Praktyczne prezenty dla klientów

Wielu przedsiębiorców decyduje się obdarować kontrahentów lub klientów bardziej praktycznymi prezentami, np. voucherami i bonami zakupowymi, kursami i szkoleniami (np. programowania, językowymi, technicznymi, rozwijającymi umiejętności interpersonalne). Bony prezentowe najczęściej dotyczą możliwości dokonania zakupów w księgarni, drogerii, sklepach z biżuterią, elegancką odzieżą, sprzętem sportowym. To ciekawa opcja – obdarowany może sam wybrać sobie prezent za określoną sumę pieniężną. Jeśli chodzi o vouchery, najczęściej związane są z wyjściem do kina, teatru, eleganckiej restauracji, ośrodka SPA.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

Korzystamy z plików cookies, które zapisują się w pamięci Twojej przeglądarki.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony. Korzystamy z nich także w celach analitycznych i reklamowych, również przy współpracy z partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies przechodząc do ustawień. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.