Identyfikatory - zawieszki do kluczy w budynkach użytku publicznego. Jakie wybrać?
Klucze codziennie użytkuje każda osoba. Część osób dysponuje jedynie pojedynczymi sztukami, a część rozdziela na co dzień całe pęki. Chcąc zadbać o ich bezpieczne użytkowanie i łatwy dostęp, warto wyposażyć je w identyfikatory (zawieszki). Ułatwiają one oznaczenie poszczególnych modeli i dopasowanie ich do poszczególnych drzwi, szafek czy szafeczek biurowych. Jakie modele sprawdzą się w budynkach użytku publicznego? Dowiedz się więcej!
Breloki akrylowe – czy są dobre do użytku publicznego?
Breloki akrylowe są doskonałym nośnikiem reklamy. Mają przeźroczystą strukturę, dzięki czemu prezentują się wyjątkowo estetycznie. To ogromna zaleta, która sprawia, że doskonale sprawdzają się jako uzupełnienie kluczy do budynków użytku publicznego. Kolejnym ich plusem jest to, że dają możliwość uporządkowania kluczy. Gadżety te są najczęściej wyposażone w kółka do kluczy. Te z kolei umożliwiają zawieszenie dowolnej liczby przedmiotów – na jednym identyfikatorze mogą być umieszczone np. dwa klucze do sąsiadujących ze sobą szafek.
Identyfikatory, czyli zawieszki mogą zostać również wzbogacone o karteczki z informacjami o numerze pokoju czy też szafki. Dzięki temu jest możliwe ich praktyczne rozmieszczenie w szafce na klucze i korzystanie jedynie z potrzebnych. Ułatwia to również codzienne sprawdzenie, czy po zamknięciu instytucji wszystkie wróciły na swoje miejsce. W konsekwencji identyfikatory sprawiają, że klucze dużo rzadziej się gubią.
Dlaczego warto zainwestować w identyfikatory (zawieszki) do kluczy?
Identyfikatory do kluczy (zawieszki do kluczy) są dostępne w różnych formach. Mogą przybrać wiele kształtów – prostokątny, owalny czy kwadratowy – ale też kolorów. W połączeniu z możliwością umieszczenia karteczki informacyjnej z numerem szafki/drzwi ułatwiają utrzymanie porządku. Wybranie różnych odcieni breloków sprawia, że użytkownicy mogą szybko, bez większego zastanowienia, wziąć poszukiwany wariant – wyjaśnia ekspert z firmy WISplast. Opcję tę doceniają również osoby odpowiadające za gospodarowanie nimi – w szybki i prosty sposób mogą bowiem rozdysponować je pracownikom.
Wybierając modele użytkowane w miejscach publicznych, warto zwrócić uwagę nie tylko na ich funkcjonalność, ale też design. Powinny być one proste i klasyczne, a przy tym estetyczne. Z uwagi na fakt, iż są regularnie użytkowane, dobrze, jeśli mają wygładzone krawędzie. Staranne wykończenie minimalizuje ryzyko uszkodzenia odzieży – klucze często są noszone w kieszeniach. Ciekawym rozwiązaniem jest także zainwestowanie w modele z nazwą/logo instytucji. W takim wariancie mogą one również służyć jako gadżet reklamowy – wręczane gościom i kontrahentom z pewnością zwiększa rozpoznawalność firmy.
Podziel się:
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana