Artykuł sponsorowany

Jak ekologicznie zapakować upominki od firmy dla kontrahentów?

Jak ekologicznie zapakować upominki od firmy dla kontrahentów?

Sposób pakowania wręczanych komuś upominków jest niemniej ważny, co sama zawartość paczki. To właśnie opakowanie świadczy o tym, że podarunek jest przemyślany, oraz że zadbaliśmy o niego w najdrobniejszym detalu. Pomięte, nieestetyczne pudełko jest wyrazem niechlujności oraz braku szacunku do drugiej osoby. Dowiedz się, jak ekologicznie zapakować upominki od firmy dla kontrahentów, by wyglądało to estetycznie.

Jak ekologicznie pakować upominki?

Ekologiczne pakowanie upominków wcale nie jest proste. Wynika to głównie z tego, że największy wybór możliwości mamy spośród pomysłów, których głównym celem jest estetyka, a nie dbanie o środowisko. Istnieje dużo możliwości, aby zapakować prezent w sposób ekologiczny, który jednocześnie będzie cieszył oko kontrahenta i pozwoli mu poczuć się ważnym. Doskonałym pomysłem w tym zakresie są tłoczone pudełka z tektury, wykonane pod kształt konkretnego upominku np. butelki wina czy kubka z nadrukiem. Takie opakowania mają również wygodną rączkę, która ułatwi przenoszenie paczki. Można dostać je między innymi u producenta opakowań kartonowych Pakcer.

Alternatywą dla pudełek wykrojnikowych mogą być również papierowe torebki. Najlepszym wyborem do ekologicznego pakowania podarunków będą biodegradowalne pudełka, wykonane w stu procentach z materiałów pochodzących z recyklingu.

Pakowanie upominków do wysyłki w ekologiczne pudełka

Ekologiczne zapakowanie prezentów do wysyłki wcale nie jest trudne. Nawet w przypadku najdelikatniejszych przedmiotów takich jak ceramika oraz szkło wystarczy wybrać odpowiednie pudełka z wykrojnika, a następnie zapakować całość w pudła klapowe. Jeśli przedmiot w środku się przesuwa, można użyć dodatkowo papieru krepowanego jako wypełnienia, które zapobiegnie uszkodzeniu produktu. Wszystkie krawędzie należy zabezpieczyć papierową taśmą i zaadresować przesyłkę. Wewnątrz można umieścić również katalog firmy lub ulotki promocyjne, które będą miały na celu informować o nowych produktach czy ofertach.

Dlaczego warto dbać o ekologiczne pakowanie prezentów?

Ekologicznie zapakowane paczki mogą być eleganckie i zapewnić kontrahentowi poczucie, że troszczymy się o każdy aspekt realizowanych projektów – od estetycznego zapakowania paczki, aż po środowisko. Ze względu na obecny kryzys klimatyczny coraz więcej osób zwraca uwagę na to, czy marki, z którymi współpracują, reagują na istotne problemy społeczne. Ekologiczne pakowanie prezentów może budować pozytywny obraz marki oraz zwiększać do niej zaufanie wśród osób z zewnątrz.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.