Artykuł sponsorowany

Sprawdzone pomysły na świąteczne upominki dla kontrahentów i klientów

Sprawdzone pomysły na świąteczne upominki dla kontrahentów i klientów

Szukasz niesztampowego prezentu dla kontrahentów lub dla klientów? Zamów materiały promocyjne, które doskonale sprawdzą się w formie upominków firmowych. Nie tylko zareklamują twoją firmę, ale także podniosą prestiż przedsiębiorstwa w oczach współpracowników i klientów. Materiały promocyjne to idealne rozwiązanie na czas wzmożonej pracy, jakim bez wątpienia jest okres świąteczny.

Co kupić na świąteczne upominki dla klientów i kontrahentów?

Święta to czas prezentów, ale zanim oddamy się rodzinnej atmosferze, warto zadbać o swoich klientów i kontrahentów. Prezent nie musi być drogi – tak naprawdę liczy się gest. Gadżety poligraficzne można zamówić w drukarni Euro-Druk z Inowrocławia. Najciekawsze propozycje to:

  • Notesy z logo

  • Bloczki reklamowe

  • Kalendarze

  • Pocztówki i koperty

Życzenia świąteczne na firmowej pocztówce wręczone w eleganckiej kopercie to idealny upominek dla klientów firmy. Kopertę można dołączyć do podpisanej umowy w podziękowaniu za zawartą transakcję lub wysłać pocztą do stałych klientów. Jest to doskonały sposób na wykreowanie wizerunku przedsiębiorstwa szanującego swoich klientów i subtelne przypomnienie o swojej ofercie.

Kontrahentom i współpracownikom warto wręczyć notes lub kalendarz, który na pewno przyda się do pracy w nadchodzącym nowym roku. Kalendarz z logo może stać się mobilną reklamą, zwłaszcza jeśli osoba obdarowana weźmie go ze sobą w delegację lub w trasę. Być może kalendarz ścienny zawieszony w biurze kontrahenta zainteresuje pracowników twoją ofertą?

Gadżety reklamowe jako prezenty świąteczne, czyli jak łączyć przyjemne z pożytecznym

Skuteczny gadżet reklamowy to taki, który ma dla osoby obdarowanej wartość użytkową. Jeśli wręczymy upominek, z którego kontrahent nie będzie korzystać, to nie osiągniemy podstawowego celu, jakim jest zareklamowanie usług firmy. Właśnie dlatego coraz rzadziej na świąteczne upominki wybierane są słodycze i alkohole – przedsiębiorcy zaczynają dostrzegać potencjał reklamowy, jaki tkwi w firmowych upominkach świątecznych i starają się go wykorzystać w maksymalny sposób. Święta to idealna okazja do zbudowania trwałych relacji z nowymi klientami i podtrzymania kontaktu ze stałym gronem nabywców. Drobne upominki nie kosztują wiele, ale skutecznie ułatwiają te zadania.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.