Zalety kalendarzy książkowych
Kalendarz to uniwersalny gadżet, który przydaje się wszędzie – w pracy, w domu, a nawet w drodze na spotkanie czy w podróży. Z tego względu niezwykle praktyczne są artykuły przenośne, które zawsze można mieć przy sobie. Na szczególną uwagę zasługują tu kalendarze książkowe, które stanowią wręcz nieodzowny atrybut w zakresie planowania i zarządzania czasem. Dlaczego warto zdecydować się na taki właśnie gadżet reklamowy?
Uniwersalny kalendarz na każdą okazję
Jak już wspomniano, potrzeba zerknięcia w kalendarz może przytrafić się w każdej sytuacji i o każdej porze dnia. Umówienie spotkania biznesowego, randki czy wizyty u lekarza, zaplanowanie urlopu czy ważnej uroczystości – to tylko jedne z wielu przykładów na to, jak bardzo potrzebny jest kalendarz. Jak wiadomo, na rynku dostępne są różne wersje tego typu gadżetów – do dyspozycji mamy m.in. kalendarze ścienne, kieszonkowe czy biurkowe. Nie bez przyczyny jednak za jedne z najpopularniejszych uznaje się kalendarze książkowe, które łączą w sobie zalety przenośnych gadżetów umożliwiających sprawdzenie daty i planowanie działań niezależnie od tego, gdzie akurat przebywamy z atutami notesów, w których możemy zapisywać ważne informacje. W kalendarzu książkowym nie tylko zaznaczymy interesującą nas datę, ale też zapiszemy adres i godzinę spotkania, dane kontaktowe czy inne szczegóły, o których musimy pamiętać. To niezwykle wygodne rozwiązanie, którego nie powinno zabraknąć w biurze, ale też w domu, czy po prostu w torebce lub neseserze. Ponadto kalendarze książkowe mogą zawierać miejsca na dane teleadresowe i mailowe, wizytówki, mapy, a nawet cytaty, przysłowia oraz inne dodatkowe rozwiązania i udogodnienia.
Kalendarz książkowy jako gadżet reklamowy
Omówione w poprzednim akapicie walory użytkowe kalendarzy książkowych sprawiają, że tego typu gadżety są niezwykle atrakcyjne pod względem marketingowym. Nic więc dziwnego, że reklamodawcy chętnie korzystają z tego typu artykułów, które są na tyle uniwersalne, że z powodzeniem sprawdzają się np. jako upominki dla kontrahent czy pracownik, niezależnie od branży. Kalendarze książkowe doskonale sprawdzają się jako nośniki reklamowe nie tylko z uwagi na swój praktyczny charakter, ale także z powodu swoich walor estetycznych i bogatych możliwości projektowania.
Dobrym rozwiązaniem jest umieszczenie na okładce kalendarza logo firmy. - Podpowiada pracownik drukarni Studio Siedem. - Sama okładka może mieć zresztą różną kolorystykę i wzornictwo, poczynając od klasycznych kalendarzy w skórzanej oprawie, aż po bardziej fantazyjne gadżety w stylu vintage.
Biorąc pod uwagę tak szeroki wachlarz projektów kalendarzy książkowych, nie dziwi fakt, iż są one chętnie wykorzystywane właśnie w charakterze gadżetów reklamowych.
Podziel się:
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana