Artykuł sponsorowany

Zalety kalendarzy książkowych

Zalety kalendarzy książkowych

Kalendarz to uniwersalny gadżet, który przydaje się wszędzie – w pracy, w domu, a nawet w drodze na spotkanie czy w podróży. Z tego względu niezwykle praktyczne są artykuły przenośne, które zawsze można mieć przy sobie. Na szczególną uwagę zasługują tu kalendarze książkowe, które stanowią wręcz nieodzowny atrybut w zakresie planowania i zarządzania czasem. Dlaczego warto zdecydować się na taki właśnie gadżet reklamowy?

Uniwersalny kalendarz na każdą okazję

Jak już wspomniano, potrzeba zerknięcia w kalendarz może przytrafić się w każdej sytuacji i o każdej porze dnia. Umówienie spotkania biznesowego, randki czy wizyty u lekarza, zaplanowanie urlopu czy ważnej uroczystości – to tylko jedne z wielu przykładów na to, jak bardzo potrzebny jest kalendarz. Jak wiadomo, na rynku dostępne są różne wersje tego typu gadżetów – do dyspozycji mamy m.in. kalendarze ścienne, kieszonkowe czy biurkowe. Nie bez przyczyny jednak za jedne z najpopularniejszych uznaje się kalendarze książkowe, które łączą w sobie zalety przenośnych gadżetów umożliwiających sprawdzenie daty i planowanie działań niezależnie od tego, gdzie akurat przebywamy z atutami notesów, w których możemy zapisywać ważne informacje. W kalendarzu książkowym nie tylko zaznaczymy interesującą nas datę, ale też zapiszemy adres i godzinę spotkania, dane kontaktowe czy inne szczegóły, o których musimy pamiętać. To niezwykle wygodne rozwiązanie, którego nie powinno zabraknąć w biurze, ale też w domu, czy po prostu w torebce lub neseserze. Ponadto kalendarze książkowe mogą zawierać miejsca na dane teleadresowe i mailowe, wizytówki, mapy, a nawet cytaty, przysłowia oraz inne dodatkowe rozwiązania i udogodnienia.

Kalendarz książkowy jako gadżet reklamowy

Omówione w poprzednim akapicie walory użytkowe kalendarzy książkowych sprawiają, że tego typu gadżety są niezwykle atrakcyjne pod względem marketingowym. Nic więc dziwnego, że reklamodawcy chętnie korzystają z tego typu artykułów, które są na tyle uniwersalne, że z powodzeniem sprawdzają się np. jako upominki dla kontrahent czy pracownik, niezależnie od branży. Kalendarze książkowe doskonale sprawdzają się jako nośniki reklamowe nie tylko z uwagi na swój praktyczny charakter, ale także z powodu swoich walor estetycznych i bogatych możliwości projektowania.

Dobrym rozwiązaniem jest umieszczenie na okładce kalendarza logo firmy. - Podpowiada pracownik drukarni Studio Siedem. - Sama okładka może mieć zresztą różną kolorystykę i wzornictwo, poczynając od klasycznych kalendarzy w skórzanej oprawie, aż po bardziej fantazyjne gadżety w stylu vintage.

Biorąc pod uwagę tak szeroki wachlarz projektów kalendarzy książkowych, nie dziwi fakt, iż są one chętnie wykorzystywane właśnie w charakterze gadżetów reklamowych.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.