Artykuł sponsorowany

Zestawy upominkowe w parze z gadżetami reklamowymi

Zestawy upominkowe w parze z gadżetami reklamowymi

Prezenty firmowe sprawiają dużo radości i pozytywnie wpływają nie tylko na klientów, ale również pracowników i partnerów biznesowych. Dawanie upominków w biznesie wiąże się ze skróceniem dystansu, sprzyja ociepleniu wizerunku, rozwijaniu relacji oraz wzmacnia więzi. Upominki firmowe wręczane są z różnych okazji, a do nich często dodawane są gadżety reklamowe z logo firmy, które od lat wykorzystywane są w biznesie, głównie w celach marketingowych.

Okazje, dla których wręcza się zestawy upominkowe w biznesie?

Obdarowywanie klientów i pracowników prezentami w ramach podziękowań lub upominków okolicznościowych pozwala ocieplić atmosferę i wzmocnić więzi w firmie. Kosze prezentowe z wykwintnym trunkiem, słodkościami i pysznymi smakołykami sprawdzą się idealnie, jako prezent na każdą firmową okazję. Możesz je wręczyć kontrahentom, pracownikom czy partnerom biznesowym w ramach podziękowań za długoletnią współpracę, z okazji wprowadzenia nowego produktu na rynek, zakończenia projektu, celebracji jubileuszu założenia firmy lub awansu. Okazją do wręczenia zestawów upominkowych dla firm są także urodziny, rocznice, święta Wielkanocne, święta Bożego Narodzenia czy Nowy Rok. Takim prezentem możesz pokazać pracownikom, że doceniasz ich trud i dziękujesz im za efektywną pracę. Stałym klientom z kolei możesz podziękować za to, że są lojalni i wierni Twojej firmie od lat, a partnerom biznesowym za włożony w projekt wkład i dotychczasową współpracę.

Rodzaj prezentu warto dopasować do preferencji osoby obdarowywanej. Inny rodzaj upominku dasz pracownikowi, który jest miłośnikiem sportu, a inny partnerowi biznesowemu, który jest smakoszem whisky. Spersonalizowane prezenty uczynią je wyjątkowymi i na pewno zapadną na długo w pamięci osób obdarowanych. Zestawy upominkowe dla firm dostępne są w wielu konfiguracjach, a pakowane mogą być w kosz wiklinowy, pudełka z grubej tektury lub drewniane skrzynie. Zawartość zestawu upominkowego oraz jego cena zależy od Ciebie. W koszach prezentowych najczęściej można znaleźć wysokiej klasy alkohol, np. szkocką whisky, prosecco, wódkę lub wino, pyszne konfitury i miody, nadziewane praliny, trufle, włoskie ciasteczka, czy zestawy aromatycznych herbat i kaw. Do takiego prezentu warto dodać kartkę lub bilecik z życzeniami, wstążkę z logo firmy lub firmowy gadżet reklamowy, który jest bardzo często wykorzystywany w świecie biznesu.

Dlaczego do prezentów biznesowych warto dodawać gadżety reklamowe?

Wręczenie eleganckiego zestawu prezentowego razem z praktycznym gadżetem reklamowym to niesamowita okazja na promocję firmy. Taki podarunek pozwala utrzymać na dłużej lojalność i umożliwia budowanie pozytywnych relacji z klientami. Ponadto, za sprawą upominków firmowych można zwiększyć świadomość marki wśród odbiorców - dowiadujemy się w rozmowie z pracownikiem sklepu internetowego pudelkaprezentowe.pl, który oferuje szeroki wybór zestawów upominkowych i koszy prezentowych dla firm z możliwością ich wysyłki bezpośrednio do odbiorców na terenie całego kraju.

Gadżet, który chcesz dodać do prezentu biznesowego, powinien być praktyczny i wyróżniać się wysoką jakością wykonania. To sprawi, że będzie on wykorzystywany na co dzień i na dłużej będzie służył klientowi lub pracownikowi firmy. Pamiętaj, że słabej jakości gadżet reklamowy negatywnie wpłynie na reklamę firmy i najprawdopodobniej wyląduje w koszu. Przemyślane, praktyczne i atrakcyjne gadżety firmowe to efektowna forma reklamy, która łatwo zapada w pamięć i może budzić pozytywne skojarzenia z marką.

Klienci, którzy otrzymują zestawy upominkowe w parze z gadżetem firmowym, zazwyczaj zostają z firmą na dłużej, mają wobec niej przyjazny stosunek i chętniej dokonują kolejnych transakcji. Dobrze, aby gadżet dołączony do prezentu był stałym towarzyszem w pracy i wspierał pracowników oraz przedsiębiorców w wykonywaniu codziennych obowiązków. Idealnym wyborem będzie tutaj pendrive, powerbank, kubek, notes czy kalendarz. Warto wiedzieć, że taki gadżet reklamowy może stanowić również koszt uzyskania przychodu, czyli przedsiębiorca może go zaliczyć do kosztów firmowych, traktując jako wydatki reklamowe i reprezentacyjne.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.